Kundeomtale, informasjon og tips

GNP Energy

GNP Energy ble stiftet i 2010, virksomheten omhandler innkjøp, salg og porteføljeforvaltning av strøm til husholdninger og bedriftsmarkedet. GNP Energy har hovedkontor i Sandefjord. GNP Energy leverer strøm til hele fastlands Norge og har ingen geografiske begrensninger med tanke på strømleveranse. GNP Energy blir ansett som en liten aktør på det norske markedet.

Basisinformasjon om Strømleverandøren er basert på tilgjengelig informasjon på nettet. Dersom du har annen informasjon å tilføye, eller har oppdaget feilinformasjon. Ta kontakt her.

Kunderangering
1.1/5 (5 omtaler)
  • Pris
  • Kundeservice
  • Kundeopplevelse

Vi Anbefaler

Marked

Bindingstid: Ingen binding

Faktureringsmetode: Forskudd

Påslag: 7 øre/kWh (første måneden er påslaget -5,5 øre/kWh)

Fastledd: kr 39/mnd.

El-sertifikater: Inkludert i påslaget

Fakturagebyr: kr 49.

Forutsetninger: Avtalen faktureres forskuddsvis. Ingen fakturagebyr (49 kr) dersom du benytter e-postfaktura, eFaktura eller AvtaleGiro.

Denne standardavtalen anbefales på bakgrunn av tilgjengelig informasjon på no.gnp.energy. Vi har analysert de tilgjengelige avtalene på nett, samt gått grundig igjennom avtalevilkårene. Dette for å gi en best mulig oversikt til forbrukeren, se https://stromspar.no/kriterier. Dersom du mener noe er ukorrekt eller oppdager avvik; kontakt oss her.

Eierstruktur (2017)

GNP Energy eies av: Gn Power Holding AS (86,50%) og Margus Holding (13,50%)

Regnskapstall (2017)

Driftsinntekter: 216 844 000 NOK

Resultat: 14 668 000 NOK

Resultatmargin (2017)

Eierstruktur og Regnskapstall (2017) er hentet fra forvalt.no

Se den beste standardavtalen til GNP Energy
Les hvilke erfaringer andre har med GNP Energy
5 Omtaler
  • Kathrine Larsen
    21. november 2020

    Useriøs strømleverandør

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Jeg har opplevelsen av å blitt lurt fra første stund. Bindingstiden min går ut i april 2021. Dvs at jeg har vært kunde hos GNP i 7 mnd.
    I går ringte det en selger fra GNP som sa at jeg var den heldige av å få halvert strømregning i 2 mnd. Så flott! Dette er jo nesten for godt til å være sant sa jeg. Så sa han at for å få halvert strømmen måtte jeg fortelle hvilken strømleverandør jeg bruker. GNP, så det er bare å halvere regningen de to neste månedene svarte jeg. Men det gikk jo selvfølgelig ikke.
    Lurt av GNP igjen.😂 Gleder meg til jeg kan si opp denne avtalen. Blir ikke en dag lenger enn 1 år. Har tilogmed lagt inn varsel på telefonen. Unner de ikke en ekstra krone.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Strøm Kjøper
    8. oktober 2019

    Forferdelig

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Aggressiv og sur og uprofesjonell kundebehandling. Har du spørsmål om regninger og fakturaer som er vanskelige å tyde eller regninger som kommer flere måneder etter man har avsluttet kundeforholdet må man regne med å bli forsøkt driti ut og skjelt ut. Dette må være det verste strømselskapet der ute som finnes. Eller leverandør av uansett tjeneste eller produkt for den saks skyld.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Anne
    15. februar 2019

    Dyreste i markedet???? Kjennes slik bytter til annen leverandør.

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Skuffende dyr og dårlig informasjon

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Hege
    16. januar 2019

    Ble lovet landest billigstre størm, tror jeg har endt opp med landets dyreste. Anbefaler ingen og bytte til gnp. Får mere igjen for penge og bryte avtalen og betale 150kr mnd, enn å fortsett og buke de som strømleverandør.

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Skuffende.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Line Åsen
    12. januar 2019

    Jeg er bare Sååå skuffet og fortvilet og anbefaler ingen om å bytte til GNP uansett hva slags lokkemidler de har å komme med. Jeg føler meg ruinert...

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    De har faktisk binding på (ett år) så sier man opp må man bet.150 kr i mnd ut året. De har heller ikke overholdt avt slik vi ble enig om da de tok kontakt med meg, og de overbeviste meg om at jeg ville få en mye bedre avtale hos dem enn hos ishavskraft som jeg faktisk var veldig fornøyd med før GNP overtalte meg til å bytte. Jeg føler meg fullstendig lurt og sitter nå med en strømregning på flere hundre kr over det jeg ville betalt hos ishavskraft. De sa også at jeg ville få de 3 første mnd til innkjøpspris, dette har jeg heller ikke sett noe til. Leiligheten min er på ca 50 Kwm og Jeg har 2 panelovner som holder stuen varm, resten av leiligheten må jeg holde avstengt da det har kostet meg 2400 kr å bare holde stuen varm.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

Skriv en kommentar
Gi en rangering basert nåværende eller tidligere erfaringer
  • Pris
    Poster
  • Kundeservice
    Poster
  • Kundeopplevelse
    Poster