Kundeomtale, informasjon og tips

Tibber

Tibber Ble stiftet i 2015, virksomheten omhandler bla. salg av strøm til privatmarkedet. Tibber har hovedkontor i Førde. Tibber leverer strøm til hele fastlands Norge og har ingen geografiske begrensninger med tanke på strømleveranse.

Basisinformasjon om Strømleverandøren er basert på tilgjengelig informasjon på nettet. Dersom du har annen informasjon å tilføye, eller har oppdaget feilinformasjon. Ta kontakt her.

Kunderangering
4.7/5 (2 omtaler)
  • Pris
  • Kundeservice
  • Kundeopplevelse

Vi Anbefaler

Tibber

Bindingstid: ikke spesifisert

Faktureringsmetode: Etterskuddsvis

Påslag: 0 øre/kWh

Fastledd: kr 39/mnd.

El-sertifikater: 1,4 – 2,5 øre/kWh

Fakturagebyr: ikke spesifisert

Denne standardavtalen anbefales på bakgrunn av tilgjengelig informasjon på norge.tibber.com. Vi har analysert de tilgjengelige avtalene på nett, samt gått grundig igjennom avtalevilkårene. Dette for å gi en best mulig oversikt til forbrukeren, se https://stromspar.no/kriterier. Dersom du mener noe er ukorrekt eller oppdager avvik; kontakt oss her.

Eierstruktur (2017)

Tibber eies av: Spacetime Ventures As (35,60%), Sunhill Capital AB (35,60%), Strawberry Equities AS (14,35%), Josaki Adventures AS (4,28%), Gillestad Holding AS (4,28%), Wallstreet Partners AB( (3,37%) og Jan Hucka (2,52%).

Regnskapstall (2017)

Driftsinntekter: 3 300 000 NOK

Resultat: - 1 844 000 NOK

Resultatmargin (2017)

Eierstruktur og Regnskapstall (2017) er hentet fra forvalt.no

Se den beste standardavtalen til Tibber
Les hvilke erfaringer andre har med Tibber
2 Omtaler
  • Magnus
    27. desember 2019

    Fremtidsrettet

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Bra alternativ uten smartløsninger, enda bedre med. Bruk min invite kode e14368e og motta 500kr å handle for i Tibber store.
    https://invite.tibber.com/e14368e

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Magnar
    26. februar 2019

    Fantastisk kunder service og den mest innovative leverandøren som jeg har funnet

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Flott med app som sier hvor mye vi bruker hver dag, samt smart-hus muligheter jeg ikke har sett andre steder.
    Har ikke fått første regning enda, så må ta det med, men enn så lenge er jeg meget fornøyd.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

Skriv en kommentar
Gi en rangering basert nåværende eller tidligere erfaringer
  • Pris
    Poster
  • Kundeservice
    Poster
  • Kundeopplevelse
    Poster