Kundeomtale, informasjon og tips

SkandiaEnergi

SkandiaEnergi ble stiftet i 2015 virksomheten omhandler innkjøp og salg av strøm til husholdninger og bedriftsmarkedet. SkandiaEnergi har hovedkontor i Kristiansand og holder tradisjonelt til i hele landet. SkandiaEnergi leverer strøm til hele fastlands Norge og har ingen geografiske begrensninger med tanke på strømleveranse. SkandiaEnergi blir ansett som en liten aktør på det norske markedet. SkandiaEnergi markedsfører seg på nett med fokus på pris. Inntrykket er at SkandiaEnergi delvis kan stå inne for sitt budskap. Samtidig skal man være kritisk til den informasjonen som blir gitt.

Basisinformasjon om Strømleverandøren er basert på tilgjengelig informasjon på nettet. Dersom du har annen informasjon å tilføye, eller har oppdaget feilinformasjon. Ta kontakt her.

Kunderangering
2.1/5 (4 omtaler)
  • Pris
  • Kundeservice
  • Kundeopplevelse

Vi Anbefaler

Innkjøpspris

Bindingstid: Ingen binding

Faktureringsmetode: Etterskuddsvis

Påslag: 4,60 øre/kWh

Fastledd: kr 29/mnd.

El-sertifikater: Inkludert i påslaget

Fakturagebyr: ikke spesifisert

Tilleggstjenester: 100% Fornybar Strøm

Denne standardavtalen anbefales på bakgrunn av tilgjengelig informasjon på skandiaenergi.no. Vi har analysert de tilgjengelige avtalene på nett, samt gått grundig igjennom avtalevilkårene. Dette for å gi en best mulig oversikt til forbrukeren, se https://stromspar.no/kriterier. Dersom du mener noe er ukorrekt eller oppdager avvik; kontakt oss her.

Eierstruktur (2017)

SkandiaEnergi er eid av private aksjonærer med Nor Vekst AS som den største (50%)

Regnskapstall (2017)

Driftsinntekter: 70 110 000 NOK

Resultat: - 6 440 000 NOK

Resultatmargin (2017)

Eierstruktur og Regnskapstall (2017) er hentet fra forvalt.no

Se den beste standardavtalen til SkandiaEnergi
Les hvilke erfaringer andre har med Fjordkraft
4 Omtaler
  • Martin
    4. februar 2019

    Aldri mer!

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Aldri mer! De holder ikke på det de sier.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Bjørn Suggasen
    9. oktober 2018

    Bra og seriøse: GRATIS GRØNN STRØM

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Bra med innkjøpspris

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Øyvind Karlsen Lade
    27. september 2018

    STYR UNNA!!

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Useriøst firma som ringer og presenterer det som at de har en avtale med nåværende leverandør om at vi skal flyttes over til de og at bare siste detaljer fra meg mangler. STYR UNNA!!!

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

  • Marius Gipling Hansen
    25. september 2018

    Telefonterror

    • Pris
    • Kundeservice
    • Kundeopplevelse

    Har blitt oppringt av denne leverandøren daglig i flere uker.
    Ved enkelte tilfeller tar jeg telefonen og forklarer at dette oppleves nærmest som telefonterror da samtlige jeg snakker med lover at jeg er tatt vekk ifra listen og vil ikke bli kontaktet igjen. Bare idag (25.09.2018) har jeg blitt oppringt 3 ganger, og forsikret 3 ganger om at jeg er tatt vekk ifra listen. Ved siste telefon klokken 20:45 forklarte jeg at jeg ikke tror på at jeg er tatt vekk ifra listen ettersom de bare fortsetter å plage meg – da svarte vedkommende på herlig frekk sørlandsdialekt at det fikk isåfall være mitt problem, så la han på.
    En leverandør som terroriserer kunder vil ikke være en trygg anbefaling, stay clear.

    Synes du denne omtalen var nyttig? Ja Nei

Skriv en kommentar
Gi en rangering basert nåværende eller tidligere erfaringer
  • Pris
    Poster
  • Kundeservice
    Poster
  • Kundeopplevelse
    Poster